Svet-Stranek.cz
Účetnictví, nákladový reporting, finanční řízení

Vlastní reporting:Účetnictví, nákladový reporting, finanční řízení

Vlastní reporting



Provádění nákladového reportingu probíhá následovně:

  1. účetní provede měsíční závěrky, vyexportuje UD (formát txt, xls) a předá ke zpracovní.
  2. UD se nahraje do MIS a provede výstup výsledků do  manažerské výsledovky.
  3. Proběhne kontrola výsledků, tj. procentní nákladovosti a absolutních odchylek.
  • Odchylky zapříčiněné chybami v účetnictví. se odstraní opravou a novým nahráním dat. 
  • Odchylky z provozních příčin řeší odpovědný manažer.


Přínosy zavedení pravidelného nákladového reportingu

Hlavním přínosem reportingu je získání velmi podrobných informací o tom, jak který náklad ovlivňuje HV a poskytuje tak nástroj pro efektivní řízení nákladů - jejich snižování a tím zlepšování HV. Pravidelnost umožňuje sledovat trendy a objevit mnohdy nenápadně se zvyšující náklady brzy na začátku